Кошик
166 відгуків
+380 (99) 513-66-12
+380 (96) 513-66-12

Поширені питання

  • Які умови обміну товару або повернення грошей?

    Протягом 14 днів, якщо Ви виявили заводський шлюб ми зможемо Вам зробити обмін товару або ж повернути гроші. Без об'єктивної причини обміну та повернення у нас немає.

  • Чи можливо відправити кілька годин на вибір?

    На вибір години ми не відправляємо. Якщо Вам важко визначитися з моделлю, Ви можете запросити додаткові фото.

  • У мене зламався годинник, що мені робити?

    В першу чергу зв'яжіться з нашим менеджером за телефонами: (099) 513-66-12; (093) 901-94-89. У нас є гарантійний сервіс, який здійснює діагностику і подальший ремонт годинників. Діагностика безкоштовна, ремонт залежить від характеру поломки.

  • Є гарантія на товар?

    На всі годинники поширюється гарантія залежно від моделі. Гарантійний термін від 1 місяця до 2 років. У комплекті Ви обов'язково отримаєте гарантійний талон, в якому буде вказана дата покупки, модель годинника і гарантійний термін.

  • Можлива безкоштовна доставка?

    Можлива. Для цього Вам потрібно зробити оплату за товар наперед на банківський рахунок. Реквізити уточнюйте у менеджера при оформленні замовлення. Послуга оплати при отриманні з безкоштовною доставкою виключена.

  • Як довго йде доставка і скільки вона коштує?

    Доставка займає від 1 до 5 робочих днів. Все залежить від того, чи є потрібний Вам товар на складі і де Ви територіально знаходитесь. Зазвичай доставка у великі міста йде швидше. Вартість доставки залежить від вибраного Вами способу оплати. Якщо Ви хочете платити при отриманні, то всі послуги транспортної компанії оплачуєте Ви (це приблизно 70-90 грн. в залежності від вартості товару). Чим дорожчий годинник, тим більше буде сума за послуги пошти, т. к. вантаж застрахований на суму, що дорівнює вартості годин на нашому сайті.

  • Я в перший раз замовляю через інтернет. Чи Не обдурять мене?

    В наших інтересах зберегти репутацію і доставити своїм клієнтам задоволення від покупки! Тому, у нас все чесно! Ми відправляємо товар з оплатою при отриманні. Наперед грошей ми з Вас не беремо. Ви прийшли на пошту, відкрили посилку, перевірили товар, а вже потім заплатили.

  • Я вибрав(а) товар, що хочу придбати. Як це зробити?

    Ви можете зробити замовлення через корзину сайту, натиснувши біля фотографії товару кнопку «Купити» або «Передзвоніть мені» і наш менеджер зв'яжеться з вами для оформлення замовлення і уточнення деталей.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner